Fredag

igår när jag kom hem från jobbet var jag jätte trött och bara ville sova men icke kom hem till en tom lägenhet bara hundarna var hemma och var hur nödiga som helst,säkerligen inte varit ute på ett antal timmar vara bara att ta en och en och gå en runda tog ett litet tag efterson dom är tre stycken och orkar bara ta en åt gången.
Ringde och skulle se vart han tagit vägen men igen svar ringde väl sisådär 30 gånger om det ens räcker men inget svar?
Nu har det gått ett helt dygn och jag har inte hört något från honom,har på mobilen men varken svarar på sms eller när man ringer även testat ringa från anonymt nummer men ändå inget svar.
Kan undra när han tänker dyka öpp? för snart ska jag till jobbet och då blir hundarna ensama ett antal timmar vilket inte är braMen vad ska man göra..?
Hoppas han dyker upp senare idag eller imorgon för då ska jag jobba 7.45-22.00 och så många timmar klarar sig inte hundarna utan att gå ut..
Har ingen som kan hjälpa mej att gå ut med dom heller..Faaan
Hjälp vad ska jag göra?
Ett klago inlägg men är så det ligger till just nu..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Har du fått tag i han ännu?Kram

2009-12-04 @ 17:55:27
URL: http://missbeauty.bloggplatsen.se
Postat av: cissie

Hoppas att allt löser sig! KRAMAR!!

2009-12-04 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0