HaHa

•Gynekologen frågade kvinnan: -Vet du vad ditt rövhål gör när du får orgasm?
-Ja svarade kvinnan: Han är hemma och passar barnen



•Oskar gick till en doktorn o beklagade sig: Doktorn måste hjälpa mej,Frugan njuter inte längre av att jag sätter på henne! Dr svarar: Oskar måste prova på något nytt! Fixa en neger som kan fläkta er när ni håller på! Oskar fick tag i en neger med stor hatt på stan.Negern fläktade hejdlöst med hatten medans Oskar försökte sända sin fru till 7:e himmlen.Men hon förblev iskall! Vi byter sa Oskar till neger. Knulla henne så ska jag fläkta er 2.Den välutrustade negern gick till verket och kvinnan stönade inom kort av vällust! Oskar blev förbannad: Där ser du hur man ska fläkta din jävla dumskalle!

 

•Brandmannen kommer hem från jobbet en dag o berättar för frugan:vet du,vi har ett fantastiskt system på brandstation.När ettan ringer tar vi våra jackor
när tvåan ringer glider alla ner för stången
När trean ringer är vi redo för att köra iväg. Det är ju super bra säjer frugan.Från och med nu gäller samma system här i huset säjer brandmannen. När ja ropar 1 så vill jag att du klär av dig naken när jag ropar 2 hoppar du i sängen och när du hör 3 sätter vi igång och gökar.
När han nästa kväll kommer hem från jobbet så skriver han ettan! frugan tar av sig kläderna.Tvåan hon hoppar i säng. Trean dom börjar göka och efter några minuter skriker frun 4!
Mannen:vad betyder fyran? Mera slang! Du är inte en i närheten av elden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0