Kvällen

Mötte upp mamma vid sofia kyrkan strax efter 16 sen åkte vi ut till djurmagazinet och bytte en sak jag köpte där igår,sen åkte vi vidare till Eko och köpte tvättmedel och julstjärnor *blommor* till mormor sen köpte jag lite småplock alltid lika kul att gå på eko :) HeHe..
Vidare upp till mormor och lämnade blommorna sen åkte jag hem och nu är man då hemma väntar på att vårrullarna ska bli klara så ska slänga i mej lite att äta innan det är dags att gå till tvättstugan vid19 men blir nog klar ganskas fort har ju som sagt bara täcken och kuddar som ska tvättas..*skönt* resten tar jag inne i lägenheten smidigast så..
Imorgon ska jag ner till huskvarna och hjälpa mormor att fixa en sak sen så ska jag en snabbsväng förbi farmors grav och tända ett ljus sen vidare upp till farfar och hjälpa honom sätta upp lite adventsstakar och julsaker.
Imorgon är det också jobb jobbar tisd-tors-fred-lörda denna veckan..
Nu ska jag äta mina kära vårrullar :) Gottit hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0