Nu vet jag

Nu vet jag vart han är men gör inte saken så mycket bättre.. bara att vänta och se vad som händer i veckan och ifall man får något samtal?
Blir helt tokig på hundarna,klarar inte av dom helst själv,lagt ut enna på annons så hoppas någon nappar..får snart även tillbaks honvalpen men har redan lagt ut en annons så hoppas att någon ringer eller mailar mej att dom är intresserade.
Barnvakt idag,skönt att få något annat att tänka på en stund..
Pojkarna har ja lämnat på kalas men ska snart hämtas om en stund igen och tösen ligger i badet och jag sitter här och ugglar men ska snart ta och göra lite mat,glömmde helt bort att äta något igår men idag är ju barnen här då måste jag ju laga mat..
Måste väl snart ta och gå ut med hundarna igen vilket jag igentligen inte klarar då dom är förbannat starka men vad ska man göra?
Uch spyyr på allt...

HATA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0