saknar någon

Vid min sida men är väldigt osäker på om det fotfarande är du?
Vi som började få det så bra,Vi började vara lyckliga tillsammans men du klarar ju inte av sånt du blir rädd.Du är rädd för att vara lycklig.Men måste du förstöra för mej? Lämna all skit med mig..Jag som ska sopa upp efter all skit du åstakommit.nu är ja jävligt trött på det jag går fan sönder snart orkar inte ta hur mycket skit som helst.
Kan för fan inte sova,när ska du fatta att ja mår dåligt,tydligen aldrig tillräckligt.
Ja känner ingen längtat längre,jag känner bara HAT.. ska man känna hat mot någon man levt ihop med i
5år &9mån,jag tror inte det? men vad vet egenligen jag?
Du slängde våra år tillsammans åt helvet du fick så många chanser mer får du inte nu är det över det var du som valde att avluta vårat liv ihop. Kommer ta tid att komma över dig men jag tänker fan inte ge mig denna gången jag måste vara stark.Kommer ha en svår tid framför mej men jag måste klara detta nu,jag måste gå vidare..
Snälla låt mej bara vara,låt mej vara ifred,snälla jag ber dig..

 

 Trodde det vi hade var något speciellt men tjii fick jag. Åt helvete med oss


Kommentarer
Postat av: Sanna

=/

2009-12-28 @ 12:06:43
Postat av: fiia

Men shitt Jennie vad har hänt :(

Du klarar detta fint på egenhand <3

Kommer säkert bli några jobbiga månader

men bättre det en att an mår dåligt hela tiden livet ut ...

Jag harsjälv fått göra ett val nu och det känns otroligt bra !

Jag kommer äskert ochså må piss ett tag men man kämpar på ändå :D

Massa kramar från mig och Tyra<3

2009-12-28 @ 13:10:12
URL: http://wadenrud.blogg.se/
Postat av: Sandra - Sebastians mamma

jag håller mina tummar å tår nu då :D

2010-01-15 @ 00:26:22
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0