Torsdag

Idag har jag då varit iväg och hjälpt mormor med en sak..
Mormor åkte hem och jag gick bort till kyrkogården,hittade först inte graven men sen så hittade jag den med lite hjälp från andra sidan mobilen,hehe.. Tände ett nytt ljus och krattade bort alla löven så nu är det fint på farmor grav igen.Saknar henne så himmla mycket vill ha henne här:'(
Åkte upp till farfar och skulle hjälpa honom med att sätta upp lite julsaker men blev två stakar och gardiner i köket,nycklen till källaren var borta så kom inte åt fler saker så jag skulle ringa nån dag och se om han hittat nycklen så ska jag åka ner igen och fixa resten..
Nu är jag hemme igen och ska snart slänga i mej lite mat innan det är dags att bege sej mot jobbet..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0