Ute

Blev en ute dag iallafall idag men var härligt  förutom alal blåmärken man lyckats skaffa sig:\ så jädrans halt ute och sen en stark hund på det gör det inte bättre..haha!
Blev iaf pulka åkning och vi byggde även en snölykta och en snögubbe som Laika inte tyckte om hon morrrade och visade tänderna men gick bra när hon fick gå fram och lukta..
Imorn blir det A6 med bästaste E, lovade henne ett linne om hon vågade ta vaccinet och nu har hon gjort det och man måste ju hålla sinna löften,hon ville så gärna ha det så imorgon ska jag hämta henne direkt efter skolan så ska vi åka upp och köpa det..

Varit rätt deppig ikväll fast belv lite gladre då en viss person skrev till mej på msn:)
fast bara för stunden nu är man lite så där små deppig igen menmen det går väl över med tiden förhoppnings vis.. Går över när du gifter dig som vissa säjer. Jag gifta mej? ALDRIG ,haha Never Never..
Så jag lever väl olycklig och med otur hela livet antar jag..
Jag är väldigt negativ jag vet men just nu kan jag inte vara glad elelr positiv så är det bara..

Tog lite bilder men nu är jag lat så orkar inte lägga in dom idag blir imorgon eller en annan dag..
Hoppas jag får ett trevligt natt sms ;) HeHe..

Allt för mig idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0