Hemma

Nyss hem kommen ifrån jobb och även från mormor och morfar har varit där sen runt 08.40 bara varit iväg en sväng på stan med mamma och mormor köpte lite byxor och sen har ja jobbat.. tråkigt att vara hemma själv så tillbringade hela min dag där uppe även laika älskar att vara hos mormor:P hehe..
Vi bakade lussekatter och gjorde köttbullar båda sorter blev jätte goda..
tror jag ska ta och sätta mej och fixa lite med min present jag fick igår av min älskling,en tidigt födelsedagspresent=)
Min hosta har verkligen bara blivit mycket värre försvann nästan helt men sen helt plötsligt bara dök den upp igen.så blir nog inget sovande för mej inatt..
Tog ju vaccinet och jag fick typ alla biverkningar man kunde få förutom ont i armen fast nu är dom borta höll bara i sej i en dag som tur va..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0