Lördag.

Idag på förmiddagen var jag,mamma och syster hos ezell och fikade lite grann,var där rätt länge sen så åkte vi förbi mormor och jag lånade hennes dammsugare då min gått sönder och det var ett måste att damssuga här hemma,var en massa hår pågrund av att hundarna fäller så mycket nu när vinter pälsen börjar komma Sen körde hon hem mej åkte hem och lagade mat och även jag åt när jag kom hem,babe hade precis lagat färdigt maten när jag kom hem=) Fick ett samtal om valpen också så förhoppningsvis så blir han såld nu någån dag.
Mammsen kom sen och hämtade mig så åkte vi ut till bottnaryd en sväng hämtade lite grejer där..
Pratade även om hur jag ska göra med pluggandet och vad jag vill plugga,tror jag nästan vet vad jag skulle vilja jobba med nu..Hoppas det går vägen och att jag kan plugga det vet jag efter den 19:e Hoppas Hoppas..

Håll tummarna för mej..?

Ikväll blir det sängen tidigt då jag ska vara uppe i centrum kl 08.00..

Nu blir det Ensam Mamma Söker missade det förra gången..

Bye
Love my Mammi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0