Natti

Uch nu är jag trött på att vara så här seg och hostan ska vi inte tala om,riktigt förvirrad och glömsk har jag också blivit..Vad är det frågan om?
var uppe hos mormor&morfar en sväng i förmiddags å ringde lite även mammsen och lilo var där:) sen gick jag ner till centrum mötte babe och köpte kaffe o hundschampo så imorgon ska hundarna ducha det är verkligen behövligt..åt pizza till kvällsmat men var inte så gott och så kollae vi på en film The Lake House men var ingen hjödare hur konstig film som helst så kollade drygt på havla sen stängde vi av och gick ut med hundarna istället och nu börjar mina ögon kännas tunga så blir nog till att hoppa i säng..Så trött på att vara trött hela tiden man orkar ju ingenting...

Nej nu får ni sova så gott för det ska jag försöka göra iallafall

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0