Segt

Vad blogg.se är segt,någon mer som tycker det funkar segt idag?
Jahopp har inte skrivit på ett tag och det beror på att jag varken haft tid eller ork för att jag har flyttat till ny lya..
Fått iordning nästan allt lite saker som måste köpas bara men får bli längre fram inga nödvändiga grejer så kan vänta..
Blir så arg hittat intre min sladd till kameran så kan inte lägga in några bilder..
Upp tidiga mornar med valparna för nu är det ju inte bara att öppna dörre och släppa ut dom utan nu måste man gå ut med dom i koppel och det är inte så uppskattat men går rätt bra ändå,hoppas dom blir sålda snart bara..
Har varit på ike och ica maxi en svän med syrran och mammsen idag annars har jag inte gjort så mycket har ont i halen och hostar buhu tror jag börjar bli sjuk inte kul.men får bli jobbet imorgon änndå inte jobbat på länge nu..
Ne nu ska jag snart kolla på unga mödrar sen blir det nog ett varmt bad har äntligen badkar :)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0