tag sen

Var ett tag sen jag skrev nu men har inte orkat sen så krånglar alltid datan när jag ska sitta.. bläk..
I söndags hade maria loppis uppe på forum så var där hela dagen 08-18.00 och hjälpte henne.. det var rätt skoj.
igår var jag iväg en sväng med sandra och sebastian,ja försökte även beställa tid till pricktest då jag tror jag har blivit allergis mot något mer eller att det jag är allergisk åt har blivit starkare men dom hade så mycket så kunde inte ens ge mej en tid till en läkare så ska upp dit nån gång nästa vecka och då skulle jag få en tid sa dom men även om ja får en tid så kan jag ju få vänta i veckor så tråkigt att bara vänta.
har fotfarand eont i armar och handleder efter allt ja bärde till loppisen,känner bara nu när jag skirvet att ja får jätte ont i handlederna.. marias barn var här en sväng igår också medans hon var på föräldrarmöte..
Nej nu gör det ont så ska ta å gå ut med den lille en sväng.
Idag blir det även jobb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0