Tapet..

Valde tapet i hallen för några veckor sen en jätte snygg svart,grå med mönster på men så ringde vätterhem igår och sa att dom godkänner inte den tapeten för den är för mörk men ahh vad arg man blir då ska dom la fasiken inte ha den i katalogen och då kunde dom sagt det när jag valde den. Nu vet jag inte vad jag ska ha för var typ den ända jag tyckte om.men ska dit imorgon och kolla och även till vardagsrummet sa dom..Får la hoppas jag hittar nån snygg ingen stor chans menmen..

Nu blire snart sängen super trött och blir jobbet imorgon blivit bättre nu.. Syter för att gå 6km på morgonen bara.




Kommentarer
Postat av: fiia

Varför lägger man in en tapet då i boken om man inte får ha den ?

Och vadå dte är ju ändå inte dom som ska bo där , vi får ju välja själv här hemma ok tyker dom inte om det när vi flyttar kommer vi bara få tapetsera om annars får vi göra som vi vill ha dom sagt !

2009-10-15 @ 18:46:24
URL: http://wadenrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0