Trött :-(

•Idag började jag morgonen med att gå 6km och det var inte toppen precis,hade inte bra skor på mej så har sånna blåsor på fötterna nu och ont i axlarna eftersom jag hade 2 tunga påsar med mej så nu blir det bara att vila orkar inget annat både trött och har ont :\ lagade mat innan som vi mummsade i oss och det blev vitlöksmarinerad fläskfile med hasselbacks potatis och kall bearneise sås.. Var riktigt gott för var länge sedan vi åt det.. På förmiddagen kom en köpare och hämtade den svarta hanen... så nu är det två kvar som väntas på att bli köpta..


• Igår så jobbade jag men hann med lite andra saker och eller aa det ända var buss åkande åkte buss 13 gånger igår räknade jag ut så nu är jag rätt trött på att åka buss..

Det här med bloggandet var verkligen inte min grej men får väl se om jag fortsätter eller ej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0