Fredag...

Jaha nu är det då fredag..
Varit vaken sen 05.20 så är ganska trött blir nog sängen ganska tidigt idag ska väl snart lägga mej och kolla på en film tänkte jag..
A och jag åkte in till stan för att fixa lite saker och även betala räkningar och hyran,sen gick vi och åt på tusen och en natt,är så himmla god mat där :) Tack A... Sen vid 13 tiden åkte jag upp till öxnehaga för att sedan jobba vid 16.30 till 21.15 sen gick ja hem till mormor och morfar och åt lite stinas kyckling och vitlöksbröd det var riktigt gott :) Nej nu orkar jag inte sitta här framför längre :P

Kommentarer
Postat av: fiia

Handledning till en kille på 9 år

han behöver hjälp med svenska och matte:P

Bara ett extra jobb för tillfället :)

Vem har gjort din design?

Skit snygg vill oxå ha :)

2009-09-19 @ 21:43:14
URL: http://wadenrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0