Onsdag

Sov på öxnehaga eftersom jag jobbade sent igår vaknade ganska sent åt lite frukost och sen gjorde jag mat till min mormor och morfar.. åkte senare ner till råslätt för att handla lite på willys och även ta ut pengar tills imorgon då valparna ska vacineras och chipas..ska bli skönt att få det gjort och inte behöva tänka på det, har även tagit lite kort idag på två av valparna*hanarna* som ska lägga ut på blocket som min kära mor ska hjälpa mej med eftersom man inte kan betla från kontant telefon som jag tycker är ur dåligt.. har varit en väldigt lugn dag inte gjort alls mycket kollat lite på unga mödrar och nu kollar jag lite grann på efterlyst och dricker oboy.. ska snart lägga mej är väldigt trött..

Återkommer..

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0