Söndag

Blev inget skrivande igår som jag tänkt blev så trött så blev sängen lite väl tidigt igår,men det är inte helt fel det heller! Gjorde inte så mycket igår blev en lugn dag senare på kvällen hoppade jag in i duchen och medans ja duchade så bakade A scones och gjorde varm choklad så det var klart när jag var färdig :) Det var riktigt gott.. Sen blev det Ensam Mamma Söker en liten stund,missade ganska mycket.. Kollade på en film och den var riktigt otäck..A ska alltid välja otäcka filmer och sen efteråt så skrattar han en massa åt mej när jag går runt och kollar så alla fönster och dörrar är låsta,är en liten fegis ;) hehe.. Filmen heter The Strangers och handlar om ett par som övernattar i ett isolerat sommarhus efter dom varit på ett bröllop,Dom får besök mitt inatten av tre främlingar iklädda masker *dockansikten* som tränger sig in,en våldsam strid utbryter och paret gör saker dom inte trodde dom var kababla till för att överleva..den var ganska bra men otäck så jag gosade med valparna och hade en filt tillgänglig för att dra över huvudet haha sån är jag när jag kollar på en riktigt otäck film..
Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0