Tisdag

Ganska så trött idag gick upp vid 05.45 sen gjorde jag mej iordning för att åka in till stan och sen vidare upp till öxnehaga och hämta lite papper jag skulle ha med mej på mötet idag 11.30 i skillingaryd,även hämtade nycklarna så ja kommer in i lägenheten och hämta lite post..
Nu är det inte långt kvar tills det är inflyttning i den nya lägenheten ska bli skönt att slippa skillingaryd inte för att jag varit där i lägenheten så mycket men ändå..
Sitter på tåget nu på väg ut och det tar drygt 1timme så surt,tur ja hade med datorn och fördriva tiden med..
HaHa...
Idag ska jag välja golv till köket och badrummet och tapeter till hallen i den nya lägenheten dom ringde igår för att kolla om jag kunde komma och välja idag... Men lite besviken att jag inte får omtapetserat i alla rummen men kanske kan fråga om ja får tapeter om ja gör jobbet själv,dom brukar gå med på det iaf :-p
Jobbar hela veckan förutom torsdag då är jag ledig.. Valparna blir även 8 veckor då = leverans klara.. :)

Så dålig på det här med vad man ska skriva.. menmen får duga ..

Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0