Torsdag

Hej Hopp..Inte skrivit på ett tag nu och det beror på att jag inte har haft något att skriva..
Igår jobbade jag iallafall med ett nytt barn och det gick jätte bra,så himmla söt och go :) Var även på djurmagazinet innan ja började jobba och det blev väldigt stressigt fick springa mellan bussar,missade varenda en typ men jag hann iaf i tid till jobbet :) idag tog jag 13.00 bussen ut till bottnaryd och fick gå från busshållsplatsen som är 6km och det var jobbigt inget kul alls.. Men fram kom jag iaf..Åt lite köttfärssås och makaroner och gosade självklart med valparna sen följde jag med A ut och han huggde ner några träd medans Rocky och Nicko fick vara ute och springa av sej... Nu har A och jag lagt ansiktsmask som vi snart ska tvätta av oss.. Ska vaa lite social här nu och ikväll blir det unga mödrar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0