Fjärde Advent

Jahopp nu är det bara 5dagar kvar tills julafton,tiden går så himmla fort.
Var på A6 idag och köpte 3julklappar till,köpte ju en del när jag var på ullared men allt ja skulle ha fanns inte där så fick bli A6 idag och imorgon blir det stan..
Köpa dom sista klapparna och även fylla på i kyl och frys!
Älskling kommer hem några dagar över jul också ska bli så mysigt =)
Ska göra ett stort julbord till honom då han älskar nästan all sån slags mat medan jag typ bara äter ägghalvor och julskinka hehe..

Målade mina naglar nyss med graffiti nagelacket det blev rätt fint faktiskt,för en gångs skull så blir det som bilden och reklamen visar, det är inte illa..

Är så himmla trött vill bara sova men är hos M just nu med tjuriga kiddos men M kommer nog snart hem igen skulle inte vara borta så länge..
Gick upp vid 5 idag och la mig efter kl 1.. fastnade framför en bra film igårkväll Välkommen till Familjen så jag får ju skylla mig själv men det gick bra att komma upp imorse och gå promenad med Vovvis och sen vidare till jobbet..
Har beslutångest när det gäller jobbet,velar fram och tillbaks vet inte om jag vill vara kvar eller inte varit där i så många år nu och känner att jag vill byta ut det jag jobbar med nu mot något annat..

Men får tänkas på ett tag till innan jag gör något förhastat. för inte bra och vara utan jobb ju.. :-P

Ha en fortsatt bra söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0