Frånvarande

Har ju inte skrivit blogg sen i söndags och det beror på att i måndags när vi sprungit på stan och a6 och köpt alla julklappar och jul mat så började jag må riktigt dåligt när vi nästan var klara så åkte hem och la mig,låg och vilade hela kvällen kunde knappt röra mig och somna gick inte då ja ahde sån smärta,tog mig igenom hela natten iaf men på tisdagen orkade jag inte mer så  ringde vct men de hade ingen tid men rådde mig att åka upp till akuten och gjorde då det, Kom in direkt och de tog massa prover sen när läkaren kom fick jag en smärtlindrande spruta i ryggen och dropp och de sa att jag blev inlagd då mina blodprover visade att jag hade ne kjraftig infektion i kroppen och de var tvungna att ta reda på vad det var... Blev iaf inlagd med en massa dropp som de bytte hela tiden.Jag hatar sjukhus men fick åka hem i torsdagas då min sänka hade blvit lägre igen och nu hoppas jag att jag håller mig frisk!

Älskling kom strax efter jag kommit hem och vi städade lite grann tog det mest lungt sen på kvällen va vi ute rätt länge och Laika fick springa lös och vi åkte i backarna,kul hade vi =)

Julafton firade jag,älskling och Laika hos min mormor och morfar,dit kom även min mamma och syster...
Fick många fina paket och åt god mat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0