Ny vecka!

Ihelgen har jag varit hos min Andreas har myst en massa..
Idag måndag har jag varit en sväng på stan och kollat i de nya butikerna som har öppnat,inte hunnit med det innan.. Köpte en tröja och ett linne :) Hittade även en as snygg ska som jag bara måste köpa :)
Kollade lite efter julklappar också och nu vet jag väl på ett ungefär vad jag ska köpa till nästan alla iallafall..
Några är ju redan färdig köpta så skönt det!
Hämtade även ut mina glasögon..
Måste ju ha både läsglasögon och sen glasögon som jag måste ha på mig jämt,Lite ovant är det faktiskt men man vänjer väl sig rätt fort..

Är svinhalt ute så idag blev jag omkulldragen av min ''kära''hund.. Så nu har jag svin ont i min svanskota gör as ont så fort jag rör på mig,sitter eller står allt gör ont:( Därför blev det ingen träning idag + att det blev lite missförtånd så jag skulle inte hunnit träna ändå :(
Imorgon blir det iaf träning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0