Tränat

Skrev ett inlägg igår rätt långt men givetvis så försvann hela skiten när jag bara skulle radera ett foto jag la till så orkade aldrig skriva om det..
Nu kommer jag ju givetvis inte ihåg vad jag skrev,haha..

I fredags så åkte jag till Andreas iaf stannade till söndagen,Mysig helg som vanligt var det :)

Igår (tisdag) kom Andreas och vi åt lite mat,potatis,kotletter,brocolli och kantarellsås blev det=) Sen åkte vi ner på stan en sväng..
A åkte till sitt och jag åkte hem sen blev det ett aerobics styrke pass..
Jobbigt var de då jag hade så ont i min svank sen jag trillade men det gick ändå, mindre rolig natt då jag låg vaken pgr av smärtan men nu har ja inte alls lika ont längre..
Även att passet va svårt så kännde man att det tog så det blir säkert att vi går på det någon mer gång.

Idag har jag varit med Sandra och hennes små knottar nästan hela dagen,Alltid lika trevligt och vara med dom :)

Nu är ja hos M och har ungarna medans hon är iväg,blir sent så jag som lägger de :) ska bli skönt då de är mer vilda en tama just nu haha..!


Bild från i sommras då jag var blond ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0