Tusen Tusen Tack :-D

Igår så fick jag denna fina lampa av Sandra & Jonas som vackert ska pryda mitt tak i vardagsrummet :-D
Säjer bara tusen tusen tusen tack till er så himmla gulligt och super snällt :-D  ♥♥♥♥


Idag har jag rensat ur min gaderob och skulle ha fortsatt och städat men ist fick jag besök av lillsyrran Stina och vi drog en sväng till a6 & Citygross,När vi kom hem hit igen så satte vi nejlikor i apelsiner,luktar så gott och så åt vi Stinaskyckling med ris o beasås =) Nu håller hon på att fixa sig för att sedan dra iväg på sitt håll och jag ska väl se om jag hittar någon bra film att sätta på och bädda ner mig i soffan.. 


Apelsinerna fick lite glitter också =)


Lillasyster Stina..


Kommentarer
Postat av: Anonym

De va så lite så gumman =)

2010-12-18 @ 13:49:49
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0