Söndag!

Försökte uppdatera igår men gick inget bra alls,var hur segt som helst och gick knappt att komma in..
Iaf så skulle vi ju åkt på bio igår Alvin och gänget 2 men när vi precis satt oss på bussen så ringer dom från biografen och säjer att filmen är instängd för att en lampa i salongen har gått sönder och dom hann inte laga den och eftersom vi redan var på väg in så åkte vi och åt på mc-donalds ist och sen köpte godis på tuttifrutti,doch inte jag ;)haha..
Blir bio imorgon istället efter jag har varit och träffat min älskade A ♥...
Blev fläskpanka till midda idag och till lunch blev det taco pirog :)
Var ju även alla hjärtans dag idag men inget firande då min älskling är borta ett tag:(

Fortsätta slö titta på wallander nu och sen stoppa tösa i säng och ut med laika..

Natt Natt  



Kommentarer
Postat av: sýster

mamma säger att det är 92 år:)

2010-02-24 @ 15:18:07
URL: http://ijsabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0