Hejj hopp

Dålig uppdatering men blir så ibland då jag har det rättm körigt och stressigt just nog och ska inte tala om mina sömnproblem.. fick ett sms för några timmar sen att H sätter I och E på bussen idag så ska ner och möta dom vid 16.20 på stationen så ska dom va ändå tills fredag :) Skulle stannat längre men då jag och Em ska åka till göteborg och kolla på Disney on ice som hon fick i julklapp av mej så går ju inte det..
Men blir kul att dom är här några dagar iaf :) Nej dags och gå ut med Laika sen lägga sig i ett bad..
Hade massaa saker ja skulle göra idag men blev inte så,blir ifs nästan aldrig vad ja planerar då ja sover så dåligt så orkar jag inte med något..

Återkommer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller hur, underbart luktar den :)

2010-01-06 @ 21:55:12
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0