Diet

Idag har jag varit och inhandlat allt som behövs för att leva på diet ett tag..

Börjar imorgon och kör 2veckor till att börja med,se om det har någon effekt alls annars får jag testa något annat..

Gillar ju frukt och grönsaker så ska nog inte vara några problem alls..

Imorgon bitti kommer min älskling hem också och stannar till på lördag förmiddag :)
 Min dator har varit sönder ett bra tag nu så inte blivit något uppdaterande på länge men nu ska jag försöka uppdatera oftare..

Inga bilder än på datorn då ja fick installera om datorn så den blev som ny men bilder det kommer så småning om det också..

Härligt väder hoppas det verkligen håller i sig hela sommaren..

 

Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0