Tv

Glor just nu på sex and the city,efter det blir det en promenad sen får det bli sängen..
Idag har amn varit barnvakt suttit ute hela dagen emdans barnen har badat i polen och sprutat med vattenpistoler på Laika som hon älskade men vad sur hon blev för att hon inte också fick bada i polen.. hehe.. Min hund är verkligen en tjurputta..
sedan belv det fotbolls tränig för pojkarna så då blev det en promenad med emily och neo i ksogen.. har allt fått färg idag =)
snart åker jag till älskling bara imorgon me sen åker ja o firar midsommar med min kärlek.. =)

Klippt av mig mitt långa hår idag med belv till axlarna det som var kvar =) skönt med kort hår på sommare men vet att min babe kommer bli lite sur för han älskade mitt långa hår emn växer ju så fort så vad gör det..

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

A det tycker jag man blir, testade som frukost första dagen och jag höll på att sprängas kändes det som haha brukar aldrig äta frukost, men till lunch och så har det varit aldeles lagom men sen får jag äta någon grönsak till om jag inte blir mätt :)

2010-06-24 @ 01:09:37
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0