Choklad

Idag skickade jag äntligen in min inlämningsuppgift til lskolan så himmla skönt att ha det gjort nu ska am ndå bara börja läsa boken och skriva om den. Men går nog bra får kämpa mej igenom för den verkar så grymt tråkig.
Är så grymt sugen på choklad som jag i vanliga fall inte tycker om hehe men tror jag måste gå upp och köpa det innan jag kan sova..
Ska försöka sova tidigt idag mycket och gör imorgon innan jag ska iväg till min älskling så måste gå upp tidigt..
Yeh imorgon är det äntligen lördag som jag har längtat ♥

Bege mej till affären nu och köpa choklad :)

Trevlig fredag på er alla..

Ps.Idag är min hemlis fixad :) Men dröjer några veckor till innan nu får veta vad det är. jag avslöjar det den dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0