Helgen

Har varit mysig..Som sagt varit hos min älskling.. :)
När jag åkte till han i fredags så hyrde vi en film Pretcher som vi kollade på på kvällen och den var riktigt bra, sen blev det en massa mys :)
På lördagen gick vi upp vid 08.30 åt frukost sen begav vi oss bort till torget och gick runt och kikade lite där, köpte en plånbok och varsin t-shirt till Simon och Kevin som snart fyller år.. Älsklings systers barn.
Träffade även Andreas yngsta dotter Tanya och det var kul,länge sen man såg henne,En riktig sötnos :)
Älskling blev jätte glad att träffa henne.. =) Sen gick vi en runda till och jag köpte en munk,gottit hehe..
Sen gick vi in på fiket i kyrkan åt åt varsin räkmacka riktigt gott hade varit sugen på det länge.. Gick sen tillbaks och åt mat sen mös vi en massa och kollade på nördskolan och även ballar av stål..
Söndagen gick vi upp samma tid tog en duch och sen frukost sen runt 10 åkte vi till kyrkan sen tillbaks och mös en massa igen.. Runt 21 åkte jag hem :(
Men träffade älsklingen idag igen och va på nån teater i kyrkan.. Den var bra =)
Nu ska jag snart sova för sen imorgon ska jag upp tidigt försöka få klart min uppgift sen ska jag till älskling igen vid 16 och sova där tills på onsdag.. Vi ska även hyra 2012 hoppas dne är bra och mysa en massa..
Har även varit tillsammans i 6år imorgon :)
På onsdag kommer även min älsklings tjej hem LAIKA ♥ Hon har varit i tidaholm hos andreas syster med familj sen i fredags så ska bli riktigt skönt att få hem henne igen och hoppas på att hon blivit lite friskare :)

Natti Natti alla läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0