Svar

Postat av:Jennie

Hej, vilken är din favoritfilm?:) finns många som är mina favorit filmer,just nu är det väl johan falk

Vad heter du i mellan namn?Jag heter Jennie Sofia Amanda

Vad använder du för smink, och hårprodukter?Är faktiskt allt möjligt,Är inget speciellt märke..

Vem är din bästa vän?Min Laika & Min Andreas :)

Vad vill du helst jobba som?Som behandlingsassisten,Har börjat plugga nu så det är mitt mål :-D

Vilken stad vill du helst bo i? STAD?Hmm svårt,det vet jag faktiskt inte,får se vad man hamnar någonstans?

Vilket land vill du resa till om du kunde?Vill resa till vädligt många,men först Thailand tror jag



Postat av: anomym
hur gammal är du? Är 87:a så blir 23 i år.. 26/11

hur många barn vill du ha? Vill väl ha helst 2st men max 4

När vill du skaffa barn? Det får tiden utvisa..

vilket är det finaste tjejnamnet och killnamnet enligt dig? :) Oj,Vilken svår fråga?! Finns så många pojknamn & flicknamn som är fina..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har andreas tagit vägen?

2010-03-12 @ 17:01:59
Postat av: Sandra-mamma till Sebastian&Kasper

hihi =) Puss på dej <3

2010-03-15 @ 22:46:39
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0