Torget

Igår så var jag en sväng på A6 med min älskling.. sen på eftermiddan kom min lillasyster A och skulle sova över då hennes mor ville vara lite barnledig..Var mys med tacos som gällde..
Idag på morgonen åkte jag och lämnade A och Laika hemma hos A och sen åkte vidare ner till torget där ja mötte min älskling kl 10.00 gick en sväng där o kikade lite sen åkte vi bort till vip och hyrde 5:e Johan Falk filmen var bra men ingen hjödare dom andra var bättre.. Hoppas den sista är bra också.. Var hos min älskling till srax innan 21 sen åkte jag och hämtade Laika och hänt något me min stackaars lilla tjej hon haltar som bara den och piper och rör man benet så skriker hon halv ihjäl sig hoppas det släpper snart..
Nej nu är kl mycket ska försöka sova lite grann iaf..

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0