Torsdag

Somnade inte förens runt 05 imorse kunde verkligen inte somna låg bara o vred o vände på mej och hur ja än låg så va inget bekvämt tillslut så somnade jag och sov till strax innan 12 sen kom min mormor och morfar och var här hela dagen.. jag städade rätt mycket emn får ta ett rum i taget mer orkar jag inte med just nu.. Blev kasslergratäng med potatis till middag idag :) smarrigt..
Åkte iväg med mammsen och köpte hänglås till källaren och hämtade ut Laikas andra medecin..
Räkningarna och hyra är också betalt idag och jag har precis hängt tvätt..
Ska ut med Laika snart igen sen ge henne sin medecin sen tänkte jag ta ett bad eller en duch och plocka fram lite saker jag och även laika ska ha med sig då hon åkter till tidaholm imorgon och så vara där till på onsdag. komemr saknar henne jätte mycket men hon kommer ha det bra..
Jag ska åka till min älskling imorgon och sova hos honom till på söndag sen åker jag till honom igen på tisdag och sover till onsdag sen kommer min lilla stumpa hem igen :)

Ikväll måste det bi sängen tidigt,säjer jag alltid men alltid uppe länge ändå men ska försöka att komma i sänh innan 05 iallafall då blir jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0