Uppdatera lite

Vad som hänt den senaste tiden..
Den 18:e februari började jag på moa lärcentrum som ligger på ekhagen och ska plugga till behandlingsassisten så just nu pluggar jag omvårdnadsprogrammet på distans,det går rätt bra men är rätt svåra uppgifter och tar tid har inte gått i skolan på många år och det märks verkligen står helt still i mitt huvud men har gett mej f*n på att jag ska klara detta nu..
Ilördags var jag hos min älskling 14.00-20.00 men kommer bli längre längre fram nöjer mej med detta än sålänge:) Vi pratar ju i telefon och sms:ar varje dag,kan inte ens räkna hur många gånger hehe..
Laika var hos min syster under den tiden och det tyckte nog dom båda om..
Nästa lördag blir väl samma sak så uppskattar verkligen att dom ställer upp så min lilla snutta slipper vara ensam är ju ändå rätt många timmar då ja åker rätt tidigt o hemma rätt sent då bussarna går dåligt när det är lördag och speciellt nu med all jädrans snö som jag är så himmla trött på.. Men hallå nu får det väl räcka eller?
Var på A6,ÖB,Ikea och Willy handlade rätt mycket men glömmde en hel del så blir att handla igen på onsdag..
Var även på en intervju idag på en privat förskola,det gick kanon och jag ska bara fixa papper från polisen sen ska jag ringa chefen så sätter han upp mej på lisatn för vikarier så är det bara att börja jobba och så här i vintertid så behövs det ju alltid vikarier och dom hade 3förskolor så kan ju bli lite.. Verkar mycket bättre än vikarieförmedlingen iaf..
Nu ska jag äta lite vårullar tänkte jag...
Hej så länge..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0