Utelåst

Ja ni hörde rätt inatt blev smart huvudet jennie utelåst,jippie jätte kul eller inte..
Dom har bytt tillfälligt lås här nu till yttedörrarna in till lägenheterna medans dom håller på med elementen och så.. Jag tog dom tillfälliga nycklarna och gick ut efter 00 nångång men tog inte med mig dom ''normala'' nycklarna tänkte inte alls på att dom skulle behövas men efter vi gått en runda och skulle gå in så märkte jag ju att nycklarna inte passade i porten för där hade dom ju inte bytt lås heller så man skulle ju fotfarande ha sina vanliga nycklar till ute porten.. JaJa inget att göra åt bara fortsätta gå,gå,gå så man kunde hålal värmen sen vid 02.45 kom jag in igen då tidningsbuden som delar ut jp kom och som tur är så är det några i min port som har jp...
Kunde inte somna på ett bra tag då man blvit piss så tjaa runt 5tiden eller nått så somnade ja men vakanr bara efter någon timme då dom börjar borra som idioter,uch nu får dom la ge sig hur mycket kan dom ha att borra egentligen? elementen är ju redan uppe så fattar inte vad dom måste borra mer för.. Aja blev iallafall inte mycket sömn denna natten är helt slut nu och känner mej som ett vrak hade behövt ducha så man piggnade till ne men då har ju nötterna stängt av vattnet som jag inrerligt hoppas på att dom sätter på igen.. I fredags så skulle dom stänga av vattnet i köket tillfälligt några timmar bara,ja eller hur idag är det tisdag och fotfarande inget vatten i köket.. Fattar inte vad dom sysslar med
ÅHHHHH så arg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0