Svarat

     
             Så där då har jag svarat på lite frågor Iallafall,Resten av svaren kommer nån gång under helgen..
Fortsätt gärna att ställa frågor..






 Sanna
Vad gick du på för gymnasielinje?Jag gick industri

Hur träffades du och din kille?Hemma hos honom,Min kusin umgicks med honom och ringde en kväll till mej och sa att det var fest ute i forserum där A då bodde,så jag och en kompis åkte dit men belv lurade för när vi kom dit så var det bara min kusin och han där men vi stannade iaf kvar och ja nu har vi varit tillsammans i 6 år snart..

Favorit film? Väldigt många, men pretty women är en av dom

Vilken musik lyssnar du helst till?Det mesta,Helst INTE hårdrock

Hur många syskon har du? 3 systrar

Vart bor du?öxnehaga

Vad är det roligaste du vet?Finn väl rätt mycket,Men än sak är när folk gör bort sig ,haha

Vilket uteställe föredrar du mest?Går inte ut,Men är väl kanske O'learys

Vad önskar du dig mest av allt?Att bli lycklig

Allt jag kom på för att du skulle få lite frågor ;)
Tackar :)
   
     
Anonym
om du fick välja en klädaffär som du bara fick handla ifrån, vilken hade det varit då? :) Det var svårt,Men skulle nog vara Ika Maxi,eftersom det finns både kläder och mat där,hehe
   
syster
favorit affär? Är nog A6 där det finns massa affärer att välja mellan
favorit färg? Svart,Grå&Vit
vilka bloggar läser du?Väldigt många,blir för många att skriva här
färg på din tandborste?Genom skinlig &rosa
har du några krukväxter?:D Ja,Ganska många faktiskt
puss,Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0