Hemma

Varit hos min älskling sen i onsdags men nu har jag kommit hem igen..
Varit super skönt och mysigt..
Ihelgen var det ju jönköpingsmarknad och rix fm festival så vi var där nere ett par rundor. På lördagen mötte vi älsklings mamma+sambo,lillasyster +sambo & 3 barn och även älskling äldsta dotter var med, var jätte trevligt och som åkte karuseller för min del blev det bara ''parise'' hjulet med andreas dotter =)
På kvällen gick vi ner igen fast själva och vann en playboy kudde till mig och en till andreas dotter =) vann även nån gummi hammare,haha..

Hämtat hem min lilla Laika nu så skönt och ha henne hemma igen.längtat som bara den. P har haft henne sen i onsdags o det har funkat jätte bra. P satt även här en stund och pratade lite sne följde hon med oss ut till dagiset där vi släppte laika, Riktigt trevligt =)

Bilder kommer imorgon orkar inte lägga in dom ifrån kameran till datorn nu.. 

Äta och glo film..
se yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0