Tack :)

Trodde aldrig jag skulle kunna åka till min älskling denna helgen men träffade P ute på gården i onsdags och hon erbjöd säj att ta Liaka hela helgen och det hade funkat skit bra :) Super snällt,Tack snälla du!

Fredag: Lämnade Laika hos p vid 2 tiden sen mötte älskling upp mig vi stationen och sen åkte vi ''hem'' till honom och åt mat från chicken mama som han hade köpt.. Åt sen tårta och öppnade paket då det var min älsklings födelsedag i fredags :) Blev film och massa mys som resten av helgen bestog av.

 

Lördag: Gick upp o åt frukost vid 9 sen traskade vi bort till torget verkligen skit fint väder köte munk och remmar sen gick vi bort till piren skulle köpa glass emn det var stäng så köpte glass på stationen o satte oss vid sofia kyrkan sen gick vi hemmåt och åt Tacos,Riktigt gott..  Köpte även jordgubbar på torget o rökt makrill o räkor i en fisk butik på torpa.. Satt ute i solen på eftermiddan och käkade fisen och räkorna sen blev det jordgubbar o dom var riktigt goda.. På kvällen kollade vi på den efterlängtade filmen Natt buss 807 som ja letat efter den o som tur av va den bra..



Söndag: Till kyrka vid 10.30 sen  bara mös vi en massa o kollade film har sätt new moon nu och 1:an såg vi igår. Sen såg vi lite på Albert o Herbert men ja råkade visst slummra till en stund. En massa mys och sen var det dags att åka hem :( Hämtade Laikisen o nu sitter ja här o ugglar.. saknar redan min babe ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0