Förra veckan

Inte skrivit på ett tag och jag minns inte så mycket vad ja har gjort ändå :P

Men förra måndagen så köpte jag träningskort iaf och vi körde ett core pass =)

Onsdagen körde vi ett spinn pass och på kvällen åkte jag på magsjuka:(
Spydde som en kalv hela natten men inget under torsdagen så skönt men mådde riktigt illa och kasst ända fram till lördagen då ja kännde mig helt frisk.. Men åkte iaf till älsklingen på fredagen..

Helgen var verkligen super mysig så här mysigt har vi inte haft på länge!
Bara en massa massa mys :)

Igår så lämnade jag in ansökan till skolan och de trodde jag skulle komma in till Januari men vi för väl se :)
Denna gången ska jag kämpa för det jag vill!!  Ska inte ge upp denna gången.. Jag varken får eller vill ge upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0