Grattis till mig själv!

Godmorgon.. Skulle följt med älskling på en sak i tidaholm idag ju men det blev inget för han för sov sig.
Har sovit 3 timmar innat knappt så är jätte trött men det gick inte stt somna om sen han ringde och väckte mig..
Hoppas babe kommer till mig tidigare idag :) men verkade så iallafall..

Ikväll  blir det bio, saw filmen i 3d format.. om det nu finns biljetter men borde det göra..

Om man skulle försöka sova lite igen eller hålla sig vaken det är frågan!?

Idag blir man då ett år äldre,:\

Ha en kanon fredag för det ska jag iallafall ha är ju trots allt min dag idag..




Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-11-27 @ 17:41:57
URL: http://www,sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0