Helgen och veckan

Fredags: Var jag ute en sväng med marias hund Neo och då var även Sandra och hennes kids med och Sebastian fick hålla hunden tyckte han var jätte kul :)



Lördags: 12.00 Kom det lite folk hit och vi fikade o tjötade och jag fick även kanon presenter :D

15.45 fick jag och Andreas skjuts ner till kinnarpsarena där hv71 skulle spela kl 16.00
En kanon match var det givetvis eftersom dom vann med 4-1 mot skellefteiå *stavning* :D
Fick dock jädrans ont i ryggen och stå upp så nästa gång får det bli sitt platser :)



Söndag: Var jag ,Sandra,Jonas och Sofie i Ullared :D Wiho så jädrans kul..
Var lagom med folk faktiskt och ingen kö in så ja hittade det jag ville ha, inte för tt ag egentligen behövde något men roligt och shoppa där :)

Måndags: Var jag med Sandra i hennes skola och medans hon gjorde prov så satt jag utanför med hennes lilla söta Kasper:)

När jag kom hem igen så började jag med maten,fläskfile klyftpotatis med kall beasås och till det en god fetaost sallad :)Sen kom mamma och lillasyster och åt här :) så trevligt så :) åkte sen till ica maxi och även till a6 i 2 omgångar då vi glömmde kolla det vi skulle första gången vi var där..  Kollade ikea vad ja vill ha för möbler då jag snart smått ska börja byta ut alla mina möbler här hemma.  så nu vet jag nästan vad jag vill ha, lite beslutångest på vissa saker bara..

Tisdags: Har inte hänt så mycket idag ännu men kanske ska sitta hos sandras kids medans de åker och handlar sen blir det träning för min och sandra :)

Ha en bra tsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0