Onsdag!

Vilken storm det är ute,svin kallt och blåser som bara den..
En massa snö har det kommit också.

Idag har jag varit och tränat igen blev ett spinn pass men vilken träningsvärk ja har efter gårdagens pass, vet ej vad det passet hette men jobbigt va det :\ Men jobbigt ksa det ju vara då vet man ju att det tar :)

Efter träningen åkte vi till det nya willys som öppnade idag uppe på A6 :) Det var rätt så bra där uppe så blir nog att man handlar flera gånger där..

Jag borde ha städat idag men det är ju så tråkigt men imorgon är det ett måste varken jag orkar eller inte vill..
På fredag hinner jag inte då jag och Andreas ska åka till Tidaholm på morgonen och vet inte när vi är hemma igen sen ska vi äta gott och gå på bio :) Då det är MIN dag :)

Måste snart sova för jag måste lära mig att gå och lägga mig i tid och inte sitta uppe hela nätterna me jag bli pigg av att träna på kvällen men det är ju ända tiden som går :-P


Sov gott alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0