Söndag..

Igår så hoppade vi över filmen red som jag skrev i tidigare inlägg att vi skulle se då jag inte alls var så sugen just då att kolla på den filmen..
Men film blev det ju givetvcis film ändå,så det fick bli Winters Bone.. En thriller bra var den faktiskt :)


Helgen har bestått av massa massa mys som det alltid gör när jag är tillsammans med min ''man''

Idag kollade vi på Guldkompassen,den var också bra, Lite Narnia stuk faktiskt..

Idag var det ju även rätt fint väder så det blev en promenad i skogen också tog lite foton ;)

Nu är jag hemma igen och jag saknar redan min älskade men har saknat Laika också och nu är hon hemma igen =)


♥Älskar er ♥ Ni betyder allt för mig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0