Städ dag..

Idag har ja plockat undan det mesta som går här hemma iallafall och dammat och haft mig.. Sen när jag nästan äntligen var klar och skulle dammsuga vad händer inte då när ja ska ta ut dammsugaren ur klädkammaren? Jo slang aset går av!!! Kul eller inte,Måste ju verkligen dammsuga och torka golven innan lördag!!
Vet inte hur jag ska lösa det här får se o jag kan fixa lite silvertejp och försöka tejpa ihop den men det verkarhopplöst men försöka kan man ju ändå göra..
Nej nu måste jag faktiskt snart försöka sova hur det nu ska gå..
Ska ju faktiskt vara nere vid stationen i stan vid 07.30 imorn och möta min ''man'' sen ska vi vidare till tidaholm..

Lagt fläskfilen i marinaden redan idag så imorgon när den ska tillagas kommer den vara riktigt smaskig :)

Natti Natti!


♥KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0