Hej Hopp

Gck en ganska lagom lång promenad imorse med Laika innan jag åkte till ryhov för att möta upp Andreas.
 Sen vidare ner till stan och käka lite mat..
Åkte hem och Andreas hämtade ut paket ifrån gymgrossisten sen gick vi ner till huskvarna station där han skulle ta tåget och jag och Laika fortsatte ner till österängen för att hämta ut mitt bredband som kom igår.. Äntligen har jag hemtelefon :-)
Var härligt och gå men blött blev det..
Men som man säjer:Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder..

Ska glo lite tv får se om det blir en promenad med Sandra sen :)





Kommentarer
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-10-21 @ 23:15:49
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0