Ullared :)

Idag vid 06.00 åkte vi till ullared (Jag,mamma,syster,mormor..) När vi kom fram 7.50 så var det hur lång kö som helst,Shit tänk jag vi kommer få stå här i flera timmar i kö..
Men icke kön rullade på hela tiden,behövde inte såt still något så 5-10min senare va vi inne i varuhuset =)

Men människa lilla vad flk det var där inne och byggt om och flyttat runt alla saker har de ju gjort med så var skit svårt och jobbigt att hitta allt man skulle ha och lite till..

Blev inte allt jag skulle men lite grann iaf och även lite andra saker men fanns inte så mycket fint jag ville ha ändå så gör inte så mycket.. Men om det är lite mindre folk så hittar man ju alltid lite lättare..

Vi var iallafall inne 2gånger och när vi skulle gå ut och åka hemmåt så går vi på toaletten och mormor ska sitta utanför tills vi kommer ut

Tror ni att hon sitter kvar utanför toaletterna ?? NEEEJ.. *paaanik*
Kollade utanför kassorna och vid kiosken men ingen mormor där inte..

Om vi hade varit inne och hon kommit bort hade man ju kunnat ropa upp henne men ute gick ju inte det..

Efter ett tags letande så ringer mamma och säjer att hon hittat mormor på parkeringen..skönt det,dags oh åka hem..

Virriga lilla tant,nästa gång blir det flexikoppel på tanta ;) haha..

Äntligen hemma så skönt :-D




Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Haha mycket möjligt är ju lite små galen sådär :)

2010-10-31 @ 22:46:52
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0