Historier

• Flickorna i 8:e klass skulle förbereda sig för konfirmationen inne i kyrkan. Prästen frågar den första: Har du haft fysisk kontakt med en snopp? Hon hade tagit på en snopp med fingertoppen och måste därför stoppa fingertoppen i heligt vatten. Nästa hade tagit på en snopp med hela handen,så hela hennes hand måste doppas. Då börjar en tjej tränga sig i kön. Prästen frågar varför hon hade så brottom - Jag måste bara hinna gurgla innan Josse doppar rövhålet!!



• Ett medelålders par i pajala längtar en kall vinter till värmen på mallorca där de gifte sig för 20år sedan. Mannen åker av olika skäl ner dagen fören hustrun. När han checkat in på mlanhotellet upptäcker han att hotellrummet har dator och internet. Han beslutar sig för att skicka ett mail till hustrun. Han stavar tyvärr fel i mailadressen och i cyber rymden betyder det att mailet hamnat hos någon annan.
I detta fall hos en prästänka i sörmland,som just kommit hem från makens begravning. Sonen finner henne avsvimmad vid datorn och läser detta på skärmen : '' Till min kära hustru. Jag har precis kommit fram. Jag förstår att du är förvånad över att höra från mig,men de har datorer här numer och jag ville passa på att maila. Allt är förberett för din ankomst i morgon. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min. Ps. Det är verkligen hett här nere...''



•Det var en kille som gick till tatueraren och bad att få en 11 kronors sedel tatuerad på det allra heligaste, Men han tvekade och frågade varför?. - Jo jag har tre själ. För det första så gillar jag att hålla i en hundralapp. För det andra så gillar jag att se pengar växa. Och för det tredje så vill jag kunna ge frugan en hundralapp då och då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0