Ankorna

Idag var jag iväg en snabb sväng med mamma på förmiddan på ekohallen och fick en tavla,super fin är den=)
sen gick jag upp till sandra och lånade hennes minsta trollunge.
Först var vi i lekplatsen utanför mig och gungade lite och lekte i sandlådan sen gick vi ner till min mamma där jag gav han lite mat sen traskade vi ner till dammen där vi matade ankorna fast var nog kasper sopm matade sig själv mest hehe (brödet var inte gammalt) så gjorde inte så mycket sen gick vi bort til lica och sedan willys handlade lite smått och sedan till kyrkogårde och kollade lite på graven.
sinnersjukt att folk själ från en kyrkogård ifrån gravplatserna,varför gör man så?? tröttsamt
Nu ikcäll ha vi haft alla 3 exell kidsen också de har spelat och lekt och till kvällsamt fick de pannkakor nu har dom gått hem och jag kollar på Huset fullt av hundar¨. får se om det börjar något bra nu vid 21 annars sitter jag här tills bb börjar kl 22.00


så söt och go =) sandras lille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0