Glad påsk =)

Var uppe väldigt sent igår natt så vaknade inte förens strax innan 11 bara att gå upp och ducha och göra sig iordning för kl 13 var det påskmat hos min mormor och morfar,även min morbror och min kusin hade kommit från oskarshamn och min mamma :)Gott med påskmat vare sen gick vi bort och hämtade grabbarna för att sedan åka till elmia och gå på bilmässan,var en held del riktigt snygga bilar som jag inte tackat nej till :D
Nu kollar jag på filmen Juno verkar helt okej faktiskt..
Kör en bildbomb imorgon med massa bilder från mässan
Hoppas ni haft en bra påsk för det har iallafall jag :)

♥♥♥♥
ser ut som ja har dubbelhaka :\ men är mitt stora fula ärr :(
önskar man kunde tagit bort det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0