ljusparty

Igår var jag på ett möte sen iväg en sväng med mammi och handlade lite,senare på kvällen så var jag på ljusparty,så mycket fina ljus och lyktor med massa goda dofter men så himmla dyrt och jag tycker inte det är värt det för lite ljus så håller mig till ikeas goda doftljus istället :)
Nu idag så har jag nyss gjort kålpudding för första gången hopaps den blir bra men det luktar gott iaf..=)
om en liten stund så kommer kidsen hit och ska sova över så blir sängen rätt tidigt så man orkar upp innan 07 och skicka iväg dom till skolan..
vid 13.tiden imorgon så kommmer ida och ska vara här hela helgen får se vad vi hittar på för skoj,blir väl bio 1av dagarna iaf :)

nu väntar maten tjingeling..
 


Kommentarer
Postat av: Fia

Det va bara vikarie jobb på förskolan

vill ju ha ett fast jobb så man verkligen ha en stadig ekonomi mm =)

Men detta är ändå bara ett sommar jobb med eventuell förlägning om allt går bra sa dom !

2011-04-08 @ 00:33:44
URL: http://sofiiehoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0